De infolijnen voor het e-loket zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 16.30 uur.
Tijdens of buiten deze uren kan u steeds een vraag stellen via e-mail: info@lv.vlaanderen.be
U kunt er terecht voor:
- hulp bij het aanmelden op het e-loket
- informatie over uw dossier
- hulp bij het invullen, indienen of wijzigen van uw elektronische aanvraag
- vragen, opmerkingen of problemen over het e-loket
- een meekijksessie op te starten na contact met de infolijn
- Via QuickAssist (enkel beschikbaar in Windows 10) - Snelstartkaart: Hoe start ik QuickAssist op?
- Via GoTo Resolve - Join Session
- Opmerking: na het opstarten van de meekijksessie krijgt de medewerker van de infolijn inzage tot de persoonsgegevens in uw dossier op het e-loket
Wil u toch graag ter plaatse komen? Maak dan vooraf een afspraak. Raadpleeg de adressen van de gebouwen per provincie.
Infolijn: telefoonnummer 02 214 48 48
Voor vragen over bijvoorbeeld deze aanvragen via het e-loket:
- Verzamelaanvraag
- Vlaams Landbouwinvesteringsfonds (VLIF)
- Schoolfruit, -groenten en -melk
- Zorgboerderijen
- Demonstratieprojecten
- Europees partnerschap voor innovatie (EIP)
- Naschoolse vorming
- Plantengezondheid
- Vermeerdering teeltmateriaal
- ...
Specifieke dienst
- In- en uitvoercertificaten via het e-loket (Agrim/Agrex): Tel. 02 214 48 59 ('s middags bereikbaar tot 13u) | Fax 02 552 74 38