Bel ons

De infolijnen zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 16.30 uur. Tijdens of buiten deze uren kan u steeds een vraag stellen via Mail ons.

U kunt er terecht voor:

  • hulp bij het aanmelden op het e-loket
  • informatie over uw dossier
  • hulp bij het invullen, indienen of wijzigen van uw elektronische aanvraag
  • vragen, opmerkingen of problemen over het e-loket
  • een meekijksessie op te starten na contact met de infolijn
    • Via GoToAssist of GoTo Resolve - Join Session
    • Via QuickAssist (enkel beschikbaar in Windows 10)
    • Opmerking: na het opstarten van de meekijksessie krijgt de medewerker van de infolijn inzage tot de persoonsgegevens in uw dossier op het e-loket

Wil u toch graag ter plaatse komen? Maak dan vooraf een afspraak met uw buitendienst.

Infolijnen en adressen

        Specifieke (infolijn)diensten

        Bovenstaande diensten bevinden zich allemaal in het Ellipsgebouw te Brussel.

        Buitendiensten per provincie (algemene infolijn en voor verzamelaanvraag)

        Jonge vrouw met ruitjeshemd zit achter de laptop te bellen

        Delen: