Bel ons

De infolijnen zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 16.30 uur. Tijdens of buiten deze uren kan u steeds een vraag stellen via Mail ons.

U kunt er terecht voor:

  • hulp bij het aanmelden op het e-loket
  • informatie over uw dossier
  • hulp bij het invullen, indienen of wijzigen van uw elektronische aanvraag
  • vragen, opmerkingen of problemen over het e-loket
  • een meekijksessie op te starten na contact met de infolijn
    • Via GoTo Resolve - Join Session
    • Via QuickAssist (enkel beschikbaar in Windows 10)
    • Opmerking: na het opstarten van de meekijksessie krijgt de medewerker van de infolijn inzage tot de persoonsgegevens in uw dossier op het e-loket

Wil u toch graag ter plaatse komen? Maak dan vooraf een afspraak. Raadpleeg de adressen van de gebouwen per provincie.

Infolijn: telefoonnummer 02 214 48 48

Voor vragen over bijvoorbeeld deze aanvragen via het e-loket:

Specifieke dienst

Jonge vrouw met ruitjeshemd zit achter de laptop te bellen

Delen: